Gratis eerste maat verandering

Omdat we weten hoe eng het soms is om een ​​product online te kopen zonder te weten of het jouw maat of maat is, is de eerste verandering van de maat voor bepaalde producten gratis, zolang je het op jouw manier naar ons opstuurt.

Welke producten komen binnen?

  • Schoenen.
  • Kleding.

Daarom, als een product niet bij je past, maak je geen zorgen, de eerste maatwijziging is gratis zolang we voorraad hebben, het retourneren van een product, een tweede wijziging of verandering van model doet niet mee aan deze promotie, en de bestelling moet door het door de klant gekozen transportbedrijf op hun kosten worden geretourneerd, zal Zona de Padel geen verzend- of beheerkosten in rekening brengen.

Het is essentieel dat het product is gemarkeerd met de optie om de maat gratis te wijzigen.

In het geval van het aanvragen van een wijziging van het model waarvan de prijs lager is dan het geretourneerde, bedragen de kosten van deze service € 7,95.

Het recht op wijziging is 7 dagen na ontvangst van het product. Geldig voor het schiereiland Spanje.

Zowel het product als de verpakking moeten in dezelfde staat verkeren als waarin ze zijn geleverd, anders kan het bedrag niet worden gerestitueerd.

Hoe de maat wijzigen?

U kunt ons een e-mail sturen naar tienda@zonadepadel.es of ons bellen op 96 206 19 46 om de verandering van maat aan te vragen.

Zodra de maatwijziging is goedgekeurd en de nieuwe gekozen maat beschikbaar is, moet u het product in dezelfde verpakking verpakken als waarmee u uw aankoop heeft ontvangen, en het pakket laten voorbereiden. In de winkel zullen zij u vertellen hoe u de collectie kunt beheren.

Om de wijziging aan te brengen, moet u een nieuwe bestelling plaatsen met de nieuwe koopwaar, in het geval dat er geen nieuwe aankoop wordt gedaan, wordt dit niet als een wijziging beschouwd, maar als een retourzending.

Zodra wij de retour hebben ontvangen, storten wij direct 100% van je geld terug. We informeren u dat het tussen de 5 en 10 dagen kan duren vanaf het moment dat u het pakket bij Correos Express aflevert totdat u uw geld terugkrijgt .
We streven ernaar het terugbetalingsproces in de nabije toekomst te verbeteren en te versnellen.

Hoe ontvang ik het bedrag van de terugbetaling?

U ontvangt het teruggestorte bedrag op hetzelfde medium als waarmee u in eerste instantie heeft betaald:

  • Als u met creditcard heeft betaald, wordt u direct gecrediteerd door de handeling terug te draaien.
  • Als u met Paypal heeft betaald, wordt u betaald door de handeling terug te draaien, waarbij Paypal het moment bepaalt waarop het op uw account van kracht wordt.
  • Als u met een bankoverschrijving heeft betaald, ontvangt u een overboeking met het volledige bedrag.
  • In het geval van het niet wijzigen van de maat en het terugvragen van het bedrag, kost dit € 7,95.