Na de verkoop

Geeft terug

1

Voer uw account in


  • Zoek de bestelling op in het bestelgedeelte van uw gebruikerspaneel.

  • Klik op "Retourneren" en selecteer het artikel.

  • Geef de reden van retour aan.

  • Kies of we naar ons bureau sturen of dat u het op uw eigen manier verzendt.

  • Klik op "Voltooien".

2

Maak je pakket klaar


  • Bewaar het complete product, met de originele doos en accessoires, in een stevige doos of in de doos waarin je de bestelling hebt ontvangen.

  • Print het label en het formulier dat we u per e-mail hebben gestuurd, u zult ze ook in de retourzending van uw klantaccount hebben.

  • Steek het retourformulier in de doos en plak het label aan de buitenkant. Sluit het dan af met een zegel.

3

Verstuur het pakket


  • Als u de incasso heeft aangevraagd, haalt ons bureau deze de volgende werkdag op.

  • Als u het op uw eigen manier verzendt, brengen we geen retourkosten in rekening.

4

Ontvang de terugbetaling


  • Zodra we het pakket hebben ontvangen en hebben geverifieerd dat de verpakking, labels en het product in perfecte staat verkeren, zullen we overgaan tot terugbetaling van het bedrag via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.


In het geval dat de optie niet in uw klantaccount verschijnt, kan dit zijn omdat de retourperiode is verstreken, dus de optie lijkt uitgeschakeld.

Voor bestellingen van buiten Spanje moet de klant de goederen met eigen middelen verzenden. Momenteel bieden we geen afhaalservice, we werken eraan om een ​​retourlogistieke service aan te bieden.

U heeft het recht om dit contract binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen vanaf de dag dat u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het gekochte goed in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons op de hoogte stellen (Equipamientos Zona de Padel. CIF: B98490519 Maatschappelijke zetel: Av Maestro Rodrigo 23 Bajo, Valencia (Spanje) Telefoon: 96 336 70 07, of, via het contactformulier, uw beslissing om herroeping van de overeenkomst door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld een brief verzonden per post, fax of e-mail). U kunt gebruik maken van onderstaand modelformulier voor herroeping, hoewel het gebruik ervan niet verplicht is. Om de herroepingstermijn te respecteren,

We kunnen alleen goederen ophalen van klanten in het Spaanse schiereiland, voor elke andere locatie moet u ons het pakket per post sturen en de verzendkosten betalen.

Geen retourzending wordt geaccepteerd zonder de identificatiedocumentatie in de doos en retourzendingen die zonder toestemming naar Zona de Padel worden gestuurd, na de deadline of met een product dat niet in perfecte staat is, zowel product als verpakking, worden niet geaccepteerd, in deze gevallen zullen we automatisch de ontvangst van het pakket weigeren, om een ​​retourzending te doen dient u eerst contact met ons op te nemen via het contactformulier.

In het geval dat een klant een product retourneert dat geschenken bevat en deze niet retourneert, wordt de huidige prijs van die producten in rekening gebracht.

Zodra de aankoop is voltooid, ontvangt u een e-mail met uw bestelling en vanuit uw gebruikersprofiel kunt u de verzendstatus zien.

Productwijzigingen

Als u een product wilt wijzigen, moet u het product kopen waarvoor u de wijziging wilt doorvoeren en de stappen in het vorige gedeelte "Retourneren" volgen voor het product dat u al in uw bezit heeft.

Garantie

Reparatie en vervanging zijn gratis voor de gebruiker. Deze fooi omvat de noodzakelijke kosten die zijn gemaakt om het gebrek aan overeenstemming van de producten met het contract te corrigeren, met name de verzendkosten, evenals de kosten in verband met arbeid en materialen.

Het is de verplichting van de klant om de defecte koopwaar op eigen middelen te verzenden om te beoordelen of de garantie van toepassing is door de klant. Zodra de garantie is ontvangen en goedgekeurd, zal Zona de Padel overgaan tot vervanging van het product door het naar de klant te sturen vracht vooraf betaald, zonder extra kosten voor de klant.

In het geval dat de fabrikant de garantie van het product accepteert, zal het product worden vervangen door hetzelfde model, dezelfde maat en kleur, geen verandering of teruggave van een product dat een garantie heeft verwerkt, is toegestaan, behalve in het geval dat er geen voorraad , dat de ruil voor een ander product van dezelfde familie en hetzelfde merk is toegestaan, in het geval dat het gekozen product van hogere waarde is, moet de klant het verschil betalen.

In het geval dat de fabrikant de garantie NIET accepteert, moet de klant de goederen op eigen kosten en middelen ophalen.

Om een ​​garantie te openen, moet u ons een vraag sturen via het bijbehorende formulier.