Verzending en bezorging
Zendingen naar de Canarische Eilanden, Ceuta en Melilla
Verzending naar de rest van de wereld
Hoe lang duurt mijn bestelling?
Betaalmethodes
Verzending en bezorging
Legale Informatie
PADEL-FRANCHISES
Bestellingen
Hoe kan ik kopen?
Kopen in Zona de Padel is heel eenvoudig en bestaat uit 4 stappen
1. Selecteer de producten die u wilt kopen door het productblad van elk artikel in te voeren en op de knop "NU KOPEN" te klikken
2. Nadat u de producten aan de winkelwagen heeft toegevoegd, vult u uw gegevens in en "MAAK DE BESTELLING"
3. Als je bent geregistreerd op de Padel Zone-website, moet je je legitimeren. Als u een nieuwe gebruiker bent, moet u zich registreren. Om correct te registreren, vult u alle verplichte velden in, zoals uw persoonlijke gegevens en telefoonnummer. Deze informatie is volledig privé en wordt in geen geval doorgegeven aan derden.
4. Nadat u uw gegevens hebt bevestigd, is de volgende stap om de betaling uit te voeren met de betalingsmethode die u verkiest.
Zodra de aankoop is voltooid, ontvangt u een e-mail met uw bestelling en vanuit uw gebruikersprofiel kunt u de verzendstatus zien
Producten niet op voorraad
Het bestand voor elk product geeft informatie over de beschikbaarheid of de tijd die nodig is om het naar uw huis te verzenden, aangezien we verschillende magazijnen hebben die een langere termijn kunnen aangeven, zal ons systeem altijd de snelste voor uw locatie aangeven. Als de website u bij het zoeken naar een van onze producten laat weten dat we het gewenste product niet hebben, kunt u contact met ons opnemen om het te bestellen op 96 207 19 46 (lokaal beltarief).
Het kan zijn dat er sprake is van een voorraadfout in ons systeem of in het geval van een definitief niet op voorraad product, onze experts zullen u adviseren zodat u een ander artikel kunt kiezen dat dezelfde functies vervult.
Hoewel wij altijd onze voorraad controleren, kan het bij uitzondering voorkomen dat een product op een bepaald moment uitverkocht is. Als dit na uw verzoek gebeurt en een van de door u bestelde producten niet op voorraad is, nemen wij contact met u op om een oplossing aan te bieden.
Waar is mijn zending?
Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail met het trackingnummer van het transportbedrijf, u hoeft alleen maar op deze link te klikken en u kunt zien waar uw bestelling is.
Ook kunt u de status van uw bestelling op onze website controleren, middels de volgende link, hiervoor dient u uw ordernummer bij de hand te hebben.
Zodra de aankoop is voltooid, ontvangt u een e-mail met uw bestelling en kunt u vanuit uw gebruikersprofiel de verzendstatus zien.