Bestellingen

Hoe kan ik kopen?

Kopen in de Zona de Padel is heel eenvoudig en bestaat uit 4 stappen

1. Selecteer de producten die u wilt kopen door het productbestand van elk artikel in te voeren en op de knop "NU KOPEN" te klikken

2. Nadat u de producten aan de winkelwagen heeft toegevoegd, vult u uw gegevens in en "PLAATS DE BESTELLING"

3. Als je bent geregistreerd op de website van Zona de Padel, moet je je legitimeren. Als u een nieuwe gebruiker bent, moet u zich registreren. Om u correct te registreren, vult u alle verplichte velden in, zoals uw persoonlijke gegevens en telefoonnummer. Deze informatie is volledig privé en wordt in geen geval doorgegeven aan derden.

4. Zodra u uw gegevens heeft bevestigd, is de volgende stap het uitvoeren van de betaling met de betaalmethode van uw voorkeur.

Zodra de aankoop is voltooid, ontvangt u een e-mail met uw bestelling en vanuit uw gebruikersprofiel kunt u de verzendstatus zien

bestellingen_nl.png

pedidos-movil.jpg

Producten niet op voorraad

Het bestand van elk product meldt de beschikbaarheid of de tijd die nodig kan zijn om het naar huis te sturen, aangezien we verschillende magazijnen hebben die een langere termijn kunnen aangeven, zal ons systeem altijd de snelste voor uw locatie aangeven. Als u bij het zoeken naar een van onze producten op het web merkt dat we het gewenste product niet hebben, kunt u contact met ons opnemen.

Het kan zijn dat het een voorraadfout in ons systeem is of dat in het geval van een product dat definitief niet op voorraad is, onze experts u adviseren zodat u een ander artikel kunt kiezen dat dezelfde functies vervult.

Hoewel wij altijd onze voorraad controleren, kan het uitzonderlijk voorkomen dat een product op een bepaald moment niet op voorraad is. Als dit na uw verzoek gebeurt en een van de producten die u bij ons bestelt niet op voorraad is, nemen wij contact met u op om u een oplossing te bieden.


Waar is mijn zending?

Zodra de bestelling onze magazijnen verlaat, ontvangt u een e-mail met het trackingnummer van het transportbedrijf. U hoeft alleen maar op deze link te klikken en u kunt zien waar uw bestelling zich bevindt.

U kunt ook de status van uw bestelling controleren op onze website, uw account invoeren, geplaatste bestellingen invoeren, u ziet aan de rechterkant een knop "Verzending volgen".

Zodra de aankoop is voltooid, ontvangt u een e-mail met uw bestelling en vanuit uw gebruikersprofiel kunt u de verzendstatus zien.