Verzending en bezorging


Zendingen naar België en Nederland


Verzending naar Europa


Zendingen naar de rest van de wereld


Hoe lang duurt mijn bestelling?


Mijn bestelling komt niet aan, waar is deze?


Bestelling annuleren of adres wijzigen

Zendingen naar België en Nederland

Alle bestellingen bevestigd of betaald voor 17:00 uur (maandag t/m donderdag, werkdag), worden dezelfde dag verzonden met leveringsverplichting volgens tariefvoorwaarden, de verzendkosten bedragen 3,95€ zolang de minimale bestelling 30€ is, in het geval dat het bedrag van de producten hoger is dan € 60, is de verzending gratis als de klant dat wenst, de standaard verzendmethode is zonder enige leveringsverplichting.

Bestellingen geplaatst op vrijdag (werkdagen) voor 17:00 uur, worden geleverd op maandag of de datum die op het productblad staat, behalve wanneer de klant levering op zaterdag heeft aangevraagd en service in die stad heeft, de bezorgservice op zaterdag Het kost 9,95€ voor elke bestelling, ongeacht het bedrag.

Het transportbedrijf verbindt zich ertoe het pakket af te leveren op de volgende werkdag die voor 20.00 uur in uw bestelling staat, zolang er zich geen uitzonderlijke omstandigheden voordoen (overstromingen, sneeuwval, enz.) en het schiereiland Spanje is, Zona de Padel is in geen geval verantwoordelijk voor de vertraging bij de levering of voor de afwezigheid van de klant, hoewel het altijd zal proberen om eventuele incidenten zo snel mogelijk op te lossen.

Alle bestellingen worden in realtime gesynchroniseerd met onze website, u kunt de status ervan te allen tijde kennen via uw klantenpaneel, in de bestelgeschiedenis.

De ballendozen hebben niet de voorwaarde van gratis verzending, omdat het om grote goederen gaat.

Verzending naar Europa

Wij verzenden naar ALLE landen van de Europese Unie, met name naar Frankrijk, Portugal, Italië, Duitsland, Zwitserland, Zweden, de verzendkosten verschijnen automatisch en worden berekend bij het plaatsen van de bestelling op basis van de bestemming en het gewicht.

Alle bestellingen worden verzonden door UPS, de geschatte levertijd voor ontvangst van goederen is 3-5 dagen, houd er rekening mee dat de levertijden worden berekend op werkdagen (maandag tot vrijdag) en dat leveringen niet plaatsvinden op zaterdag, zondag en feestdagen .

In het geval dat een product moet worden geretourneerd of gegarandeerd, moet de klant het terugbrengen naar onze winkel met de middelen die hij geschikt acht. Padel Zone neemt deze retour-, beheer- of douanekosten niet op zich.

Zendingen naar Zuid-Amerika en de rest van de wereld

Alle zendingen naar Argentinië worden betaald via bankoverschrijving of bankstorting, er wordt geen andere betalingsmethode geaccepteerd en de kosten worden bepaald op basis van het volume van de zending.

Alle bestellingen worden verzonden door UPS, de geschatte levertijd voor ontvangst van goederen is 7-12 dagen, houd er rekening mee dat de levertijden worden berekend op werkdagen (maandag tot vrijdag) en dat leveringen niet plaatsvinden op zaterdag, zondag en feestdagen , dagelijks verlaten alleen goederen ons magazijn.

In het geval dat een product moet worden geretourneerd of gegarandeerd, moet de klant het terugsturen naar onze winkel met de middelen die hij geschikt acht. Deze kosten komen voor rekening van de koper, Padel Zone neemt de kosten van retournering, beheer niet op zich. of douane.

Hoe lang duurt mijn bestelling?

Als uw bestelling veel langer duurt dan aangegeven bij uw aankoop, neem dan contact op met onze klantenservice, onthoud dat u vanuit uw klantenaccount de bestelling kunt volgen en kunt zien of er vertraging is.

Je kunt het direct zien op de website van de vervoerder, hoewel je altijd e-mails zult ontvangen met de status van je bestelling, of als je wilt dat we het zoeken naar het pakket kunnen beheren, stuur ons dan een vraag via het contactformulier.

Mijn bestelling komt niet aan, waar is deze?

Als uw bestelling veel langer duurt dan aangegeven bij uw aankoop, neem dan contact op met onze klantenservice, onthoud dat u vanuit uw klantenaccount de bestelling kunt volgen en kunt zien of er vertraging is.

U kunt rechtstreeks de vervoerder bellen die in de verzonden e-mail staat, of als u wilt dat wij het zoeken naar het pakket regelen, kunt u ons een vraag sturen via het contactformulier.

Bestelling annuleren of adres wijzigen

Als uw bestelling ons magazijn niet heeft verlaten, kunt u deze annuleren door een vraag te sturen via het contactformulier, met duidelijke vermelding van het bestelnummer. Onze verkoopafdeling op afstand zal de annulering van de bestelling afhandelen, op dezelfde manier waarop u ons een vraag kunt sturen als u een adreswijziging wilt doorvoeren voordat de bestelling wordt verzonden.

Wij raden u aan om, als u een zojuist geplaatste bestelling wilt annuleren of wijzigen, naast dit schriftelijk aan te geven, u ons ook te bellen op 96 207 19 46 om te voorkomen dat de bestelling het magazijn verlaat. Zodra het door de vervoerder is opgehaald, worden zowel de verzend- als de ophaalkosten in rekening gebracht. In dat geval is het niet langer mogelijk om een ​​bestelling te wijzigen of te annuleren, u moet deze als een retourzending beheren.